سئو سایت نت - 2

نقشه سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 9:55 | بازدید : 86
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

From an idea to the final product - website development process - 7 steps

 

 

نقشه سایت پایه و اساس هر وب سایت خوب طراحی شده را فراهم می کند. این کمک می کند تا طراحان وب ایده روشنی از معماری اطلاعات وب سایت داشته و روابط بین صفحات مختلف و عناصر محتوا را توضیح دهند.

 

ساختن سایت بدون نقشه سایت مانند ساختن خانه بدون طرح است. و این به ندرت به خوبی رقم می خورد.

 

مرحله بعدی پیدا کردن برخی از الهام بخش های طراحی و ساختن ماکپی از قاب سیم است. Wireframes چارچوبی را برای ذخیره عناصر محتوای طراحی بصری سایت فراهم می کند و می تواند به شناسایی چالش ها و شکاف های بالقوه با نقشه سایت کمک کند.

 

کیت vireflow wireframe

آنتون بالیستکی یک کیت شبکه سازی Webflow ساخته است که می توانید به صورت رایگان کلون کنید.

اگرچه یک سیم سیم حاوی هیچ عنصر نهایی در طراحی نیست ، اما به عنوان راهنمای نحوه نمایش سایت در نهایت عمل می کند. همچنین می تواند به عنوان الهام برای قالب بندی عناصر مختلف عمل کند. برخی از طراحان از ابزارهای نرم و نرم مانند Balsamiq یا Webflow برای ایجاد فریم های سیم خود استفاده می کنند. من شخصاً دوست دارم به اصول اولیه برگردم و از کاغذ و مداد اولت قابل اعتماد استفاده کنم.

 

Mindnode

تعاملات و انیمیشن های بدون کد را طراحی کنید

تعاملات پیچیده و انیمیشن ها را بدون حتی نگاه کردن به کد ایجاد کنید.

 

شروع به انیمیشن سازی کنید

 

4. ایجاد محتوا

سئو و محتوا روند گوگل

وقتی صحبت از محتوا می شود ، سئو تنها نیمی از تلاش است.

هنگامی که چارچوب وب سایت شما آماده شد ، می توانید با مهمترین جنبه سایت شروع کنید: محتوای نوشته شده.

 

محتوا دو هدف اساسی دارد:

 

هدف 1. محتوا باعث ایجاد تعامل و عمل می شود

ابتدا محتوا خوانندگان را درگیر خود می کند و آنها را وادار می کند اقدامات لازم برای تحقق اهداف سایت را انجام دهند. این امر هم توسط خود محتوا (نوشتار) و هم از نحوه ارائه (تایپوگرافی و عناصر ساختاری) تأثیر می پذیرد.

 

نثر کسل کننده ، بی روح و بیش از حد به ندرت توجه بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی حفظ می کند. محتوای کوتاه ، کوتاه و جذاب آنها را می گیرد و باعث می شود تا آنها به صفحات دیگر کلیک کنند. حتی اگر صفحات شما به محتوای زیادی احتیاج دارند - و غالباً نیز نیاز دارند - به درستی "تقسیم" این محتوا را با تقسیم بندی آن در پاراگرافهای کوتاه که با تصاویر اضافه شده اند ، می تواند به شما در حفظ احساس سبک و جذاب کمک کند.

 

هدف 2: سئو

محتوا همچنین باعث افزایش دید سئو چیست سایت برای موتورهای جستجو می شود. روش ایجاد و بهبود محتوا برای رتبه بندی خوب در جستجو به عنوان بهینه سازی موتور جستجو یا SEO شناخته می شود.

 

درست سازی کلمات کلیدی و عبارات کلیدی برای موفقیت هر وب سایت ضروری است. من همیشه از Google Keyword Planner استفاده می کنم. این ابزار میزان جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات بالقوه هدف را نشان می دهد ، بنابراین می توانید آنچه را که انسان واقعی در وب جستجو می کند انجام دهید. در حالی که موتورهای جستجو بیشتر و بیشتر هوشمند می شوند ، استراتژی های محتوای شما نیز باید چنین باشد. Google Trends همچنین برای شناسایی اصطلاحاتی که مردم در هنگام جستجو از آنها استفاده می کنند مفید است.

 

روند طراحی من بر طراحی وب سایت های اطراف SEO متمرکز است. کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید باید در برچسب عنوان قرار بگیرند - هر چه به ابتدای کار نزدیکتر باشید ، بهتر است. کلمات کلیدی همچنین باید در برچسب H1 ، متا توضیحات و محتوای بدن نشان داده شوند.

 

موتورهای جستجو با سهولت بیشتری مطالب نوشته شده ، آموزنده و سرشار از کلمات کلیدی را انتخاب می کنند ، همه این موارد به آسان تر یافتن سایت کمک می کند.

 

معمولاً مشتری شما محتوای عمده ای را تولید می کند ، اما بسیار مهم است که به وی راهنمایی کنید که چه کلمات کلیدی و عباراتی را باید در متن وارد کند.

 

سیمپسونها لیزا GIF

arخیلی زیاد برای یک پست وبلاگ ، لیزا ، اما کار درخشان!

ابزار عالی تولید محتوا

پرونده های گوگل

کاغذ Dropbox

طعنه زدن

جمع آوری مطالب

Webflow CMS (سیستم مدیریت محتوا)

ابزارهای مفید SEO

Google Keyword Planner

Google Trends

Screaming Frog’s SEO Spider

5. عناصر بصری

کاشی به سبک طراحی وب

کاشی سبک: یک قالب کاشی / مودبورد سبک رایگان ساخته شده توسط Mat Vogels.

سرانجام ، زمان آن فرا رسیده است که سبک بصری برای سایت ایجاد کنید. این بخش از فرایند طراحی اغلب توسط عناصر موجود در برند ، انتخاب رنگ و آرم ، همانطور که مشتری تعیین می کند ، شکل می گیرد. اما همچنین مرحله ای از فرآیند طراحی وب است که یک طراح وب خوب می تواند واقعاً بدرخشد.

 

تصاویر اکنون بیش از هر زمان دیگری نقش بسزایی در طراحی وب دارند. تصاویر با کیفیت بالا نه تنها به یک وب سایت ظاهر و احساس حرفه ای می بخشند ، بلکه به آنها پیامی را منتقل می کنند ، برای موبایل مناسب هستند و به ایجاد اعتماد کمک می کنند.

 

شناخته شده است که محتوای بصری باعث افزایش کلیک ، تعامل و درآمد می شود. اما بیش از این ، مردم می خواهند تصاویر را در یک وب سایت مشاهده کنند. تصاویر نه تنها باعث می شوند صفحه کمتر دست و پا گیر و هضم آن راحت تر باشد ، بلکه پیام موجود در متن را نیز افزایش می دهد و حتی می تواند پیام های حیاتی را بدون نیاز حتی افراد به خواندن منتقل کند.

 

من توصیه می کنم برای گرفتن تصاویر مناسب از یک عکاس حرفه ای استفاده کنید. می توانید عکس های رایگان سهام را امتحان کنید اما به خاطر داشته باشید که تصاویر زیبا و عظیم می توانند سرعت یک سایت را به طور جدی کاهش دهند. من از Optimizilla برای فشرده سازی تصاویر بدون از دست دادن کیفیت ، صرفه جویی در زمان بارگذاری صفحه استفاده می کنم. شما همچنین می خواهید sur بگیرید

برگه "حساب ها" در بخش اجتماعی

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:47 | بازدید : 79
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

تبریک می گوییم - شما این کار را در وقت گیرترین قسمت تنظیمات انجام داده اید! هنوز تنظیمات بیشتری برای مراقبت وجود دارد ، اما خبر خوب این است که بقیه تنظیمات از اینجا به بعد بسیار ساده هستند. بیایید شروع به کار در بخش "اجتماعی" کنیم که در زیر گزینه "SEO" در نوار ابزار سمت چپ یافت می شود.

 

اجتماعی

زبانه "حساب ها" در بخش "اجتماعی" کاملاً قابل توضیح است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که URL ها را به هر یک از پروفایل های شبکه های اجتماعی خود اضافه کنید. فقط بخاطر داشته باشید که برای قسمت Twitter ، فقط باید نام کاربری خود را وارد کنید ، نه URL برای نمایه خود. پر کردن این بخش به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که با سایت شما مرتبط هستند.

 

برگه "Facebook" در بخش اجتماعی

با مرور برگه های مربوط به سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ، می توانید نحوه نمایش محتوای به اشتراک گذاشته شده از سایت خود در هر سیستم عامل را کنترل کنید. در زیر زبانه "Facebook" ، این گزینه وجود دارد که Open Graph meta data را به بخش <Head> سایت خود اضافه کنید ، که با استفاده از یک تصویر ، عنوان و توصیف مناسب هنگام اشتراک گذاری هر چیزی در سایت شما ، برای Facebook آسان تر خواهد بود. همچنین اگر شخصی پست یا صفحه ای را که قبلاً تصویری روی آن وجود ندارد به اشتراک بگذارد ، می توانید از آن یک تصویر پیش فرض استفاده کنید.

 

اگر یک صفحه فن Facebook برای سایت خود دارید ، می توانید یک مدیر برای صفحه خود مشخص کنید تا بتوانید به Facebook Insights سایت خود دسترسی پیدا کنید. فیسبوک بینش به شما اطلاعاتی را در مورد اینکه چند بار در سایت شما به اشتراک گذاشته می شود ، "پسندیده می شود" و میزان بازدید سایت شما از فیس بوک به شما می دهد. برای دسترسی به Facebook Insights ، روی پیوند "Facebook Insights" کلیک کنید و در گوشه سمت راست بالا دکمه ای را بنویسید که "Insights for Your Website" باشد. این یک جعبه برای شما ایجاد می کند تا دامنه سایت خود را به Facebook Insights متصل کنید.

 

تنظیمات مشابه در زیر برگه های "Twitter" ، "Pinterest" و "Google+" وجود دارد. در زیر زبانه "Twitter" ، می توانید داده های متا کارت Twitter را تنظیم کنید ، که اساساً معادل توییتر Facebook Open Graph است. اگر سایت شما دارای یک حساب Pinterest است ، ابتدا باید کادر "افزودن داده های نمودار Open Open meta" را در زیر برگه "Facebook" علامت بزنید ، سپس کد تأیید ارائه شده توسط Pinterest را در زیر "Pinterest" وارد کنید.

 

اکنون که تنظیمات شبکه های اجتماعی شما تمام شده است ، به بخش "SEO" از منوی سمت چپ برگردید و "نقشه های سایت XML" را انتخاب کنید.

 

نقشه های سایت XML

برگه "عمومی" در بخش نقشه های سایت XML

یکی از بهترین موارد در مورد Yoast SEO این است که مدیریت نقشه سایت را بسیار آسان می کند. وقتی قابلیت نقشه سایت XML را فعال می کنید ، Yoast SEO به طور خودکار نقشه سایت ایجاد می کند ، با افزودن محتوای جدید ، آن را به روز می کند و هنگام بروزرسانی موتورهای جستجو را پینگ می کند.

 

با کلیک روی برگه های مختلف این بخش ، این فرصت را خواهید داشت که تعیین کنید آیا مواردی مانند انواع خاص پست ها یا دسته بندی های پست در نقشه سایت خود را می خواهید یا نه. کافی است از میان برگه ها بگردید و اگر موردی را که نمی خواهید در نقشه سایت خود می خواهید مشاهده کنید ، کافی است کادر کنار آن را علامت بزنید و خوب می توانید آن را انجام دهید. همچنین می توانید با وارد کردن شماره شناسه پست در زیر برگه "ارسال های خارج شده" ، پست های خاص را از نقشه سایت حذف کنید.

 

حال ، بیایید به گزینه "Advanced" برویم ، در بخش "SEO" در منوی سمت چپ پیدا شده است. اجازه ندهید نام شما را گمراه کند. این بخش در واقع بسیار ساده است.

 

پیشرفته

پودرهای سوخاری

تنظیمات پیشرفته برای Yoast SEO

در بخش "پیشرفته" ، اولین زبانه ای که مشاهده خواهید کرد "Breadcrumbs" است. اگر آرد سوخاری را در سایت خود فعال کنید ، بازدیدکنندگان شما پیوندهایی را در بالای صفحه مشاهده می کنند که مسیری را که به صفحه فعلی منتهی می شود نشان می دهد. (به عنوان مثال: نام سایت> وبلاگ> عنوان پست). خرده نان همچنین می تواند در SERP قابل مشاهده باشد ، مانند موارد زیر:

 

چگونه ممکن است آرد سوخاری در SERP ظاهر شود

اگر می خواهید آرد سوخاری در سایت خود داشته باشید ، متأسفانه ، به سادگی انتخاب این جعبه نیست. مقاله Yoast در مورد اجرای آرد سوخاری را حتماً بررسی کنید زیرا همچنین باید برخی از کدها را در طرح زمینه خود اضافه کنید. اگر نمی توانید موضوع سایت خود را ویرایش کنید ، در مورد افزودن این کد به سایت خود با توسعه دهنده وب خود صحبت کنید.

 

Permalinks

برگه "پیوندهای ثابت" در زیر تنظیمات پیشرفته برای Yoast SEO

بیایید به برگه "Permalinks" برویم. در اینجا ، می توانید ساختار URL ، لینکهای ثابت و بخش <Head> خود را تمیز کنید تا موتور جستجوگر کمی بیشتر باشد. Yoast به خوبی توضیح می دهد که هر یک از این گزینه ها چیست ، بنابراین نیازی نیست که من این راهنما را بیش از آنچه که هست ، تهیه کنم.

 

RSS

برگه "RSS" تنظیمات پیشرفته برای Yoast SEO

بعدی تب "RSS" است. اگر به مدت کافی وبلاگ نویسی کرده باشید ، احتمالاً در برخی مواقع متوجه شده اید که یک دستگاه خراشنده برخی از مطالب شما را بدون اجازه شما و بدون انتساب به صورت کلمه به کلمه در سایت دیگری منتشر کرده است. آزار دهنده است ، درست است؟ ممکن است نتوانید به طور کامل از خراشیده شدن مطالب خود جلوگیری کنید ، اما می توانید از این قسمت برای افزودن مطالب به پست های خود در پست های RSS استفاده کنید ، به خود اعتبار دهید و دوباره به سایت خود پیوند دهید

برگه "صفحه اصلی" در عناوین و متاها

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:46 | بازدید : 80
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

برای شروع ، به داشبورد سرپرست سایت خود بروید ، گزینه "SEO" را در منوی سمت چپ (یا منوی بالا ، هر کدام را که ترجیح می دهید) پیدا کنید و روی "عمومی" کلیک کنید. این شما را به صفحه ای منتقل می کند که این فرصت را خواهید داشت که برخی از گزینه های اساسی جستجوگر جهانی را برای سایت خود تنظیم کنید.

 

تنظیمات عمومی

برگه "عمومی" در تنظیمات Yoast

عمومی

اگر می خواهید Yoast SEO را به تنظیمات پیش فرض خود برگردانید ، برگه "عمومی" جایی است که می توانید این کار را انجام دهید. اگر نمی خواهید در تور مقدماتی شرکت کنید ، به "اطلاعات خود" بروید.

 

اطلاعات شما

برگه "اطلاعات شما" در تنظیمات Yoast

در اینجا می توانید به Yoast بگویید نام سایت شما چیست یا اگر نام دیگری دارید و می خواهید استفاده کنید. همچنین می توانید به شما بگویید یک شرکت یا شخص هستید یا خیر ، این امر باعث می شود Google بتواند سایت شما را در نتایج Knowledge Graph لحاظ کند. اگر Yoast SEO را برای وب سایت یک شرکت تنظیم می کنید ، این فرصت را دارید که مواردی مانند آرم شرکت را اضافه کنید ، که همچنین می تواند در نتایج Knowledge Graph باشد.

 

ابزارهای مدیر وب

جایی که می توانید ابزارهای مدیر وب سایت خود را در تنظیمات Yoast تأیید کنید

اکنون ، بیایید به تب "ابزارهای وب مستر" برویم. اگر قصد دارید از ابزارهایی مانند Google Search Console ، Alexa ، Bing Webmaster Tools یا Yandex Webmaster Tools استفاده کنید ، اگر سایت شما قبلاً تأیید نشده است ، می توانید سایت خود را از اینجا تأیید کنید.

 

فرایند اصلی برای انجام این کار بدون توجه به اینکه از کدام ابزار استفاده می کنید کاملاً مشابه است ، اما من از Google Search Console به عنوان مثال استفاده می کنم:

 

داشبورد Search Console خود را باز کرده و "Manage Property" و سپس "Verify this site" را از کادر کنار سایتی که Yoast را به آن اضافه می کنید ، انتخاب کنید. اگر قبلاً سایت خود را به Search Console اضافه نکرده اید ، ابتدا باید این کار را انجام دهید. (در صورت نیاز به راهنمایی در مورد Google Search Console ، به راهنمای من مراجعه کنید.)

گزینه تأیید "HTML Tag" را انتخاب کنید. به جای چسباندن کدی که به شما می دهد در بخش <Head> کد سایت خود ، آن کد را بردارید و در جعبه کنسول جستجوی Google که در اینجا مشاهده می کنید جای گذاری کنید و همه موارد را حذف کنید ، به جز آنچه در داخل گیومه ها است ، از جمله خود نقل قول ها.

"ذخیره تغییرات" را بزنید ، سپس به داشبورد کنسول جستجوی Google خود برگردید و "تأیید" را بزنید. همه چیز آماده است!

امنیت

برگه "امنیت" در تنظیمات General Yoast

سرانجام ، برگه "امنیت" وجود دارد. اگر با یک سایت تک نویسنده کار می کنید ، واقعاً جای نگرانی ندارید و می توانید این کادر را علامت گذاری نکنید. اما اگر با سایتی کار می کنید که چندین نویسنده می توانند به سایت دسترسی پیدا کنند و محتوا اضافه کنند ، این بخش می تواند مفید باشد. وقتی این جعبه علامت گذاری نشود ، به شما امکان می دهد بخشی با گزینه های پیشرفته مانند تغییر مسیرها و تنظیمات noindex در جعبه ابزار Yoast که در ویرایشگر صفحه هر صفحه ظاهر می شود ، قابل مشاهده باشد. اگرچه ممکن است خوب باشید که همکاران سایت شما می توانند به تنهایی محتوا اضافه کنند ، اما لزوماً نمی خواهید که آنها این نوع تنظیمات را تغییر دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کادر را علامت بزنید و دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.

 

عناوین و متاها

در مرحله بعدی ، بیایید به بخش "عناوین و متاها" برویم ، که می توانید در گزینه "SEO" در منوی سمت چپ پیدا کنید. این بخش برای اهداف SEO بسیار مهم است ، زیرا در اینجا شما می توانید درباره نحوه نمایش سایت خود در SERP صحبت کنید. وقتی روی این کلیک می کنید ، اولین چیزی که مشاهده می کنید برگه "عمومی" است.

 

برگه "عمومی" در بخش عناوین و متاها در تنظیمات Yoast

عمومی

در اینجا ، شما این فرصت را خواهید داشت که نحوه نمایش عناوین خود را تغییر دهید ، مانند "نام سایت شما | با ما تماس بگیرید "یا" نام سایت شما - با ما تماس بگیرید. " با هر یک از جدا کننده عنوان ها که انتخاب می کنید در همه صفحات سایت شما استفاده شود. در مورد گزینه "اجباری بازنویسی عناوین" ، این مشکلی را که برخی سایت ها دارند و نام سایت دو بار در عنوان نشان داده می شود ، اصلاح می کند. برخی از سایت ها از مضامین وردپرس استفاده می کنند که دارای نمایشگر عنوان داخلی SEO هستند ، که می تواند تنظیماتی را که در Yoast انتخاب می کنید نادیده بگیرد. اگر با این مشکل روبرو هستید ، علامت زدن این کادر می تواند به حل آن کمک کند. اگر این کادر را علامت گذاری کرده اید و همچنان با مشکل عنوان تکراری روبرو هستید ، با توسعه دهنده وب خود تماس بگیرید زیرا راهی برای رفع این مشکل با ویرایش کد سایت شما وجود دارد.

 

صفحه نخست

آنچه در زیر برگه "صفحه اصلی" مشاهده می کنید به نحوه راه اندازی سایت شما بستگی دارد. در این حالت ، سایتی که من با آن کار می کنم قرار است از یک صفحه برای صفحه اصلی و صفحه دیگری برای وبلاگ استفاده کند. اگر به این ترتیب سایت شما راه اندازی می شود و شما می خواهید در عناوین و توضیحات متا برای هر یک از آن صفحات تغییراتی ایجاد کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که بر روی پیوندهای "ویرایش صفحه اول / وبلاگ خود" کلیک کنید و تغییرات خود را اعمال کنید اگر با سایتی کار می کنید که صفحه اصلی فقط آخرین ارسال ها را نمایش می دهد ، برگه "صفحه اصلی" متفاوت از آنچه در اینجا می بینید ظاهر می شود.

 

انواع ارسال

برگه "انواع پست" در عناوین و متاها

عنوان و توضیحات متا

بخش بعدی ، بخش "انواع ارسال" است. در اینجا می توانید الگوهای اساسی را برای عناوین و توضیحات متا برای انواع اصلی صفحات سایت خود تنظیم کنید. پست های وبلاگ می تواند

افزودن یک افزونه جدید از طریق داشبورد وردپرس

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:45 | بازدید : 46
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

 

هنگامی که با یک سایت وردپرس خود میزبان کار می کنید ، افزونه Yoast SEO یکی از با ارزش ترین ابزاری است که می توانید داشته باشید. Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس در اطراف است و درک دلیل آن آسان است. چه یک وبلاگ شخصی دارید یا یک متخصص SEO در زمینه مدیریت وب سایت برای مشتری ، Yoast ابزاری قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند سایت خود را تا حد امکان سازگار با موتور جستجو کنید.

 

Yoast SEO را می توان بر روی هر سایت وردپرس خود میزبان نصب کرد. (با عرض پوزش ، وبلاگ نویسان WordPress.com رایگان.) این به راحتی جامع ترین افزونه وردپرس مربوط به SEO است که می توانید درخواست کنید و از همه بهتر ، رایگان است! شما برای برخی از قابلیت های اضافی گزینه خرید برنامه های افزودنی Yoast SEO برتر را دارید ، اما مهمترین توابع آن بخشی از افزونه رایگان است. Yoast انجام کارهایی مانند کنترل عناوین و توضیحات متا ، تنظیم کلمات کلیدی هدفمند و پیگیری میزان استفاده از آنها ، مدیریت نقشه های سایت و موارد دیگر را برای شما آسان می کند.

 

فهرست مطالب

بارگیری و نصب Yoast SEO

وارد کردن تنظیمات از سایر افزونه های SEO

تنظیم Yoast SEO

عمومی

عناوین و متاها

اجتماعی

 

اگر هنوز افزونه Yoast SEO را در سایت خود نصب نکرده اید ، بیایید مراقب آن باشیم. اگر Yoast SEO قبلاً نصب و راه اندازی شده است و شما فقط می خواهید در مورد نحوه استفاده از آن بیشتر بیاموزید ، احساس راحتی کنید و به بخش "استفاده از Yoast SEO" بروید.

 

از داشبورد سرپرست سایت خود ، به گزینه "Plugins" در سمت چپ صفحه نگاه کنید. وقتی روی آن می روید ، گزینه "افزودن جدید" را مشاهده خواهید کرد.

 

روی "افزودن جدید" کلیک کنید و به صفحه ای با انتخاب پلاگین های برجسته ، محبوب ، توصیه شده و مورد علاقه وارد خواهید شد. اگر Yoast SEO را در زیر هیچ یک از این بخش ها مشاهده نکردید ، یک جعبه جستجو وجود دارد که می توانید برای یافتن آن استفاده کنید.

 

کادر جستجو را در پلاگین های وردپرس از کجا پیدا کنید

هنگامی که افزونه Yoast SEO را پیدا کردید ، روی "اکنون نصب شود" کلیک کنید و وردپرس آن را بارگیری ، نصب کرده و از شما می خواهد افزونه را فعال کنید. افزونه را فعال کنید و اگر با موفقیت نصب و فعال شود ، گزینه ای با عنوان "SEO" را در منوی نوار کناری سمت چپ داشبورد سرپرست خود و در امتداد نوار منوی افقی در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

 

جایی که پلاگین SEO را روی داشبورد وردپرس خود نصب خواهید کرد

بارگیری و نصب Yoast SEO آسان بود ، اما اکنون که این کار را انجام داده اید ، باید پلاگین را تنظیم کنید. اگر قبلاً هرگز از Yoast SEO استفاده نکرده اید ، این ممکن است کمی طاقت فرسا به نظر برسد ، اما قول می دهم چیزی نیست که از عهده آن بر بیایید. نمی توانم قول دهم که این روند یک هیجان بدون توقف و پرتحرک باشد ، اما کاملاً ارزش زمانی را دارد که برای تنظیم صحیح آن لازم است. از آنجا که تنظیمات ایده آل Yoast از محلی به سایت دیگر متفاوت خواهد بود ، من نمی خواهم به شما تنظیمات سخت و سریع را برای انتخاب بگویم ، اما من شما را از نظر هر یک از تنظیمات راهنمایی می کنم.

 

وارد کردن تنظیمات از سایر افزونه های SEO

فقط یک سوال سریع قبل از اینکه بیشتر از این ادامه دهیم: آیا پلاگین SEO دیگری دارید که استفاده می کنید؟ در این صورت ، می توانید با وارد کردن تنظیمات خود از افزونه دیگر ، مدتی در خود صرفه جویی کنید. از گزینه "SEO" در منوی سمت چپ ، روی "Tools" ، سپس "Import and Export" کلیک کنید. برگه "وارد کردن از سایر افزونه های SEO" را انتخاب کنید.

 

وارد کردن تنظیمات از سایر افزونه های SEO

در اینجا می توانید تنظیمات را از HeadSpace2 ، All-in-One SEO و WooThemes SEO Framework وارد کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کادر مربوطه را علامت بزنید و "وارد کردن" را فشار دهید. اگر از افزونه های قدیمی Yoast مانند Robots Meta ، RSS Footer یا Yoast Breadcrumbs استفاده کرده اید ، می توانید تنظیمات را از قسمت «وارد کردن از پلاگین های دیگر» وارد کنید. اگر از هیچ یک از این افزونه های SEO استفاده نمی کنید ، ممکن است بخواهید پلاگین "SEO Data Transporter" را که Yoast توصیه می کند بررسی کنید.

 

استفاده از برگه import برای وارد کردن تنظیمات از سایر افزونه های SEO

اگر قبلاً تنظیماتی داشته اید که از یک افزونه دیگر صادر کرده اید و می خواهید آنها را وارد کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برگه «وارد کردن» بروید ، پرونده مورد نظر خود را انتخاب کرده و «وارد کردن تنظیمات» را بزنید.

 

تنظیم Yoast SEO

اگر تنظیماتی برای وارد کردن ندارید ، بیایید از مربع اول شروع کنیم. حتی اگر تنظیمات خود را از افزونه دیگری وارد کرده باشید ، بررسی همه این تنظیمات فقط برای اطمینان از صحت همه کارها ضرری ندارد

سوالات گزارش ایده ها

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:43 | بازدید : 96
نویسنده : ict | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

 

به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ تناسب اندام داشته باشید ، ممکن است کلمات و عباراتی مانند:

 

عضله سازی

لاغر شدن

کاهش وزن

از آنجا ، به گزارش "سtionsالات" بروید تا س peopleالاتی را که مردم می پرسند ، همراه با میزان جستجوی ماهانه آنها ، ببینید.

 

 

SIDENOTE کاربر Ahrefs نیستید؟ پاسخ عمومی را امتحان کنید.

اگر سایت شما جدید است و هنوز "اعتبار" زیادی ندارد ، از فیلتر کلیدواژه (KD) برای یافتن برخی از موضوعات کم رقابت که رتبه بندی آنها آسان تر است ، استفاده کنید.

 

گزارش سوالات فیلتر kd

 

موضوعی پیدا کردید که بخواهید در مورد آن بنویسید؟ راهنمای on-SEO SEO ما را دنبال کنید تا بهترین شانس برای رتبه بندی را به شما بدهد.

 

2. روی پیوند ساختمان نخوابید

پیوندها عامل مهم رتبه بندی هستند.

 

از کجا می دانیم؟ زیرا گوگل مبتنی بر چیزی به نام PageRank است که در واقع راهی برای استفاده از بک لینک برای رتبه بندی صفحات وب است.

 

علاوه بر این ، ما تقریباً یک میلیارد صفحه وب را مطالعه کردیم و ارتباط واضحی بین پیوندهای وب سایت های منحصر به فرد (دامنه های مراجعه کننده) و ترافیک ارگانیک یافتیم.

 

دامنه های ارجاع در مقابل ترافیک جستجوی ارگانیک ahrefs explorer content 1

 

اما چگونه می توان بک لینک های با کیفیت بیشتری را به وب سایت وردپرس خود وارد کرد؟

 

با این فیلم شروع کنید:

 

 

یا برخی از پست های وبلاگ را در زیر بخوانید.

 

خواندن بیشتر

9 استراتژی ایجاد پیوند EASY (که هر کسی می تواند استفاده کند)

منبع لینک سازی صفحه منبع: تنها راهنمای مورد نیاز شما

نحوه دریافت بک لینک: 7 تاکتیکی که به محتوای جدید نیاز ندارند

چگونه تکنیک آسمان خراش را اجرا کنیم (و نتیجه بگیریم)

3. از لینک های داخلی برای منافع خود استفاده کنید

پیوندهای داخلی پیوندهایی از یک صفحه در همان دامنه به صفحه دیگر هستند.

 

Google از آنها برای کشف محتوای جدید استفاده می کند ، و همچنین به جریان PageRank در اطراف سایت شما کمک می کنند. این مهم است زیرا همانطور که در بالا ذکر شد ، PageRank پایه و اساس جستجو در Google است.

 

احتمالاً به همین دلیل است که گوگل این را می گوید:

 

تعداد پیوندهای داخلی که به یک صفحه اشاره می کنند ، سیگنالی برای موتورهای جستجو در مورد اهمیت نسبی آن صفحه است.

 

متأسفانه ، Google نمره عمومی PageRank را در سال 2016 متوقف کرد ، بنابراین هیچ راهی برای دیدن PageRank صفحات سایت شما وجود ندارد.

 

اما معیارهای مشابهی در این زمینه وجود دارد ، مانند رتبه بندی URL Ahrefs (UR) - معیاری که نشان می دهد "اقتدار" لینک دهنده صفحه وب در مقیاس صد نقطه است.

 

برای دیدن رتبه بندی URL یک صفحه وب ، URL را در Ahrefs Site Explorer جایگذاری کنید.

 

نمره شما

 

طبق مطالعه ما در مورد 14 میلیون پوند صفحه وب ، یک رابطه مشخص بین رتبه بندی URL یک صفحه (UR) و ترافیک جستجوی ارگانیک وجود دارد.

 

در مقابل ترافیک جستجو

 

برای افزایش UR یک صفحه دو راه وجود دارد:

 

برای آن بک لینک ایجاد کنید

از صفحات معتبر به آن پیوند داخلی دهید

بهترین راه برای انجام این کار را در راهنمای ما برای پیوند داخلی برای سئو جستجو کنید.

 

افکار نهایی

سئو وردپرس با هیچ نوع سئو دیگر تفاوتی ندارد.

 

به همین دلیل ، افزونه ها فقط شما را تا این حد راهنمایی می کنند. مطمئناً ، آنها مدیریت برخی جنبه های فنی و صفحه ای SEO شما را آسان تر می کنند ، اما این سئوال کامل و نهایی سئو نیست.

 

تازه وارد سئو وردپرس هستید؟ از اینجا شروع کنید

 

آیا افزونه SEO برای توصیه ما از دست داده اید؟ از طریق نظرات یا توییتر به من اطلاع دهید.