برگه \"صفحه اصلی\" در عناوین و متاها

برگه "صفحه اصلی" در عناوین و متاها

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 14:46 | بازدید : 80
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

 

برای شروع ، به داشبورد سرپرست سایت خود بروید ، گزینه "SEO" را در منوی سمت چپ (یا منوی بالا ، هر کدام را که ترجیح می دهید) پیدا کنید و روی "عمومی" کلیک کنید. این شما را به صفحه ای منتقل می کند که این فرصت را خواهید داشت که برخی از گزینه های اساسی جستجوگر جهانی را برای سایت خود تنظیم کنید.

 

تنظیمات عمومی

برگه "عمومی" در تنظیمات Yoast

عمومی

اگر می خواهید Yoast SEO را به تنظیمات پیش فرض خود برگردانید ، برگه "عمومی" جایی است که می توانید این کار را انجام دهید. اگر نمی خواهید در تور مقدماتی شرکت کنید ، به "اطلاعات خود" بروید.

 

اطلاعات شما

برگه "اطلاعات شما" در تنظیمات Yoast

در اینجا می توانید به Yoast بگویید نام سایت شما چیست یا اگر نام دیگری دارید و می خواهید استفاده کنید. همچنین می توانید به شما بگویید یک شرکت یا شخص هستید یا خیر ، این امر باعث می شود Google بتواند سایت شما را در نتایج Knowledge Graph لحاظ کند. اگر Yoast SEO را برای وب سایت یک شرکت تنظیم می کنید ، این فرصت را دارید که مواردی مانند آرم شرکت را اضافه کنید ، که همچنین می تواند در نتایج Knowledge Graph باشد.

 

ابزارهای مدیر وب

جایی که می توانید ابزارهای مدیر وب سایت خود را در تنظیمات Yoast تأیید کنید

اکنون ، بیایید به تب "ابزارهای وب مستر" برویم. اگر قصد دارید از ابزارهایی مانند Google Search Console ، Alexa ، Bing Webmaster Tools یا Yandex Webmaster Tools استفاده کنید ، اگر سایت شما قبلاً تأیید نشده است ، می توانید سایت خود را از اینجا تأیید کنید.

 

فرایند اصلی برای انجام این کار بدون توجه به اینکه از کدام ابزار استفاده می کنید کاملاً مشابه است ، اما من از Google Search Console به عنوان مثال استفاده می کنم:

 

داشبورد Search Console خود را باز کرده و "Manage Property" و سپس "Verify this site" را از کادر کنار سایتی که Yoast را به آن اضافه می کنید ، انتخاب کنید. اگر قبلاً سایت خود را به Search Console اضافه نکرده اید ، ابتدا باید این کار را انجام دهید. (در صورت نیاز به راهنمایی در مورد Google Search Console ، به راهنمای من مراجعه کنید.)

گزینه تأیید "HTML Tag" را انتخاب کنید. به جای چسباندن کدی که به شما می دهد در بخش <Head> کد سایت خود ، آن کد را بردارید و در جعبه کنسول جستجوی Google که در اینجا مشاهده می کنید جای گذاری کنید و همه موارد را حذف کنید ، به جز آنچه در داخل گیومه ها است ، از جمله خود نقل قول ها.

"ذخیره تغییرات" را بزنید ، سپس به داشبورد کنسول جستجوی Google خود برگردید و "تأیید" را بزنید. همه چیز آماده است!

امنیت

برگه "امنیت" در تنظیمات General Yoast

سرانجام ، برگه "امنیت" وجود دارد. اگر با یک سایت تک نویسنده کار می کنید ، واقعاً جای نگرانی ندارید و می توانید این کادر را علامت گذاری نکنید. اما اگر با سایتی کار می کنید که چندین نویسنده می توانند به سایت دسترسی پیدا کنند و محتوا اضافه کنند ، این بخش می تواند مفید باشد. وقتی این جعبه علامت گذاری نشود ، به شما امکان می دهد بخشی با گزینه های پیشرفته مانند تغییر مسیرها و تنظیمات noindex در جعبه ابزار Yoast که در ویرایشگر صفحه هر صفحه ظاهر می شود ، قابل مشاهده باشد. اگرچه ممکن است خوب باشید که همکاران سایت شما می توانند به تنهایی محتوا اضافه کنند ، اما لزوماً نمی خواهید که آنها این نوع تنظیمات را تغییر دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کادر را علامت بزنید و دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.

 

عناوین و متاها

در مرحله بعدی ، بیایید به بخش "عناوین و متاها" برویم ، که می توانید در گزینه "SEO" در منوی سمت چپ پیدا کنید. این بخش برای اهداف SEO بسیار مهم است ، زیرا در اینجا شما می توانید درباره نحوه نمایش سایت خود در SERP صحبت کنید. وقتی روی این کلیک می کنید ، اولین چیزی که مشاهده می کنید برگه "عمومی" است.

 

برگه "عمومی" در بخش عناوین و متاها در تنظیمات Yoast

عمومی

در اینجا ، شما این فرصت را خواهید داشت که نحوه نمایش عناوین خود را تغییر دهید ، مانند "نام سایت شما | با ما تماس بگیرید "یا" نام سایت شما - با ما تماس بگیرید. " با هر یک از جدا کننده عنوان ها که انتخاب می کنید در همه صفحات سایت شما استفاده شود. در مورد گزینه "اجباری بازنویسی عناوین" ، این مشکلی را که برخی سایت ها دارند و نام سایت دو بار در عنوان نشان داده می شود ، اصلاح می کند. برخی از سایت ها از مضامین وردپرس استفاده می کنند که دارای نمایشگر عنوان داخلی SEO هستند ، که می تواند تنظیماتی را که در Yoast انتخاب می کنید نادیده بگیرد. اگر با این مشکل روبرو هستید ، علامت زدن این کادر می تواند به حل آن کمک کند. اگر این کادر را علامت گذاری کرده اید و همچنان با مشکل عنوان تکراری روبرو هستید ، با توسعه دهنده وب خود تماس بگیرید زیرا راهی برای رفع این مشکل با ویرایش کد سایت شما وجود دارد.

 

صفحه نخست

آنچه در زیر برگه "صفحه اصلی" مشاهده می کنید به نحوه راه اندازی سایت شما بستگی دارد. در این حالت ، سایتی که من با آن کار می کنم قرار است از یک صفحه برای صفحه اصلی و صفحه دیگری برای وبلاگ استفاده کند. اگر به این ترتیب سایت شما راه اندازی می شود و شما می خواهید در عناوین و توضیحات متا برای هر یک از آن صفحات تغییراتی ایجاد کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که بر روی پیوندهای "ویرایش صفحه اول / وبلاگ خود" کلیک کنید و تغییرات خود را اعمال کنید اگر با سایتی کار می کنید که صفحه اصلی فقط آخرین ارسال ها را نمایش می دهد ، برگه "صفحه اصلی" متفاوت از آنچه در اینجا می بینید ظاهر می شود.

 

انواع ارسال

برگه "انواع پست" در عناوین و متاها

عنوان و توضیحات متا

بخش بعدی ، بخش "انواع ارسال" است. در اینجا می توانید الگوهای اساسی را برای عناوین و توضیحات متا برای انواع اصلی صفحات سایت خود تنظیم کنید. پست های وبلاگ می تواند

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش