نقشه سایت

نقشه سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 9:55 | بازدید : 85
نویسنده : ict | نظرات (0)

From an idea to the final product - website development process - 7 steps

 

 

نقشه سایت پایه و اساس هر وب سایت خوب طراحی شده را فراهم می کند. این کمک می کند تا طراحان وب ایده روشنی از معماری اطلاعات وب سایت داشته و روابط بین صفحات مختلف و عناصر محتوا را توضیح دهند.

 

ساختن سایت بدون نقشه سایت مانند ساختن خانه بدون طرح است. و این به ندرت به خوبی رقم می خورد.

 

مرحله بعدی پیدا کردن برخی از الهام بخش های طراحی و ساختن ماکپی از قاب سیم است. Wireframes چارچوبی را برای ذخیره عناصر محتوای طراحی بصری سایت فراهم می کند و می تواند به شناسایی چالش ها و شکاف های بالقوه با نقشه سایت کمک کند.

 

کیت vireflow wireframe

آنتون بالیستکی یک کیت شبکه سازی Webflow ساخته است که می توانید به صورت رایگان کلون کنید.

اگرچه یک سیم سیم حاوی هیچ عنصر نهایی در طراحی نیست ، اما به عنوان راهنمای نحوه نمایش سایت در نهایت عمل می کند. همچنین می تواند به عنوان الهام برای قالب بندی عناصر مختلف عمل کند. برخی از طراحان از ابزارهای نرم و نرم مانند Balsamiq یا Webflow برای ایجاد فریم های سیم خود استفاده می کنند. من شخصاً دوست دارم به اصول اولیه برگردم و از کاغذ و مداد اولت قابل اعتماد استفاده کنم.

 

Mindnode

تعاملات و انیمیشن های بدون کد را طراحی کنید

تعاملات پیچیده و انیمیشن ها را بدون حتی نگاه کردن به کد ایجاد کنید.

 

شروع به انیمیشن سازی کنید

 

4. ایجاد محتوا

سئو و محتوا روند گوگل

وقتی صحبت از محتوا می شود ، سئو تنها نیمی از تلاش است.

هنگامی که چارچوب وب سایت شما آماده شد ، می توانید با مهمترین جنبه سایت شروع کنید: محتوای نوشته شده.

 

محتوا دو هدف اساسی دارد:

 

هدف 1. محتوا باعث ایجاد تعامل و عمل می شود

ابتدا محتوا خوانندگان را درگیر خود می کند و آنها را وادار می کند اقدامات لازم برای تحقق اهداف سایت را انجام دهند. این امر هم توسط خود محتوا (نوشتار) و هم از نحوه ارائه (تایپوگرافی و عناصر ساختاری) تأثیر می پذیرد.

 

نثر کسل کننده ، بی روح و بیش از حد به ندرت توجه بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی حفظ می کند. محتوای کوتاه ، کوتاه و جذاب آنها را می گیرد و باعث می شود تا آنها به صفحات دیگر کلیک کنند. حتی اگر صفحات شما به محتوای زیادی احتیاج دارند - و غالباً نیز نیاز دارند - به درستی "تقسیم" این محتوا را با تقسیم بندی آن در پاراگرافهای کوتاه که با تصاویر اضافه شده اند ، می تواند به شما در حفظ احساس سبک و جذاب کمک کند.

 

هدف 2: سئو

محتوا همچنین باعث افزایش دید سئو چیست سایت برای موتورهای جستجو می شود. روش ایجاد و بهبود محتوا برای رتبه بندی خوب در جستجو به عنوان بهینه سازی موتور جستجو یا SEO شناخته می شود.

 

درست سازی کلمات کلیدی و عبارات کلیدی برای موفقیت هر وب سایت ضروری است. من همیشه از Google Keyword Planner استفاده می کنم. این ابزار میزان جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات بالقوه هدف را نشان می دهد ، بنابراین می توانید آنچه را که انسان واقعی در وب جستجو می کند انجام دهید. در حالی که موتورهای جستجو بیشتر و بیشتر هوشمند می شوند ، استراتژی های محتوای شما نیز باید چنین باشد. Google Trends همچنین برای شناسایی اصطلاحاتی که مردم در هنگام جستجو از آنها استفاده می کنند مفید است.

 

روند طراحی من بر طراحی وب سایت های اطراف SEO متمرکز است. کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید باید در برچسب عنوان قرار بگیرند - هر چه به ابتدای کار نزدیکتر باشید ، بهتر است. کلمات کلیدی همچنین باید در برچسب H1 ، متا توضیحات و محتوای بدن نشان داده شوند.

 

موتورهای جستجو با سهولت بیشتری مطالب نوشته شده ، آموزنده و سرشار از کلمات کلیدی را انتخاب می کنند ، همه این موارد به آسان تر یافتن سایت کمک می کند.

 

معمولاً مشتری شما محتوای عمده ای را تولید می کند ، اما بسیار مهم است که به وی راهنمایی کنید که چه کلمات کلیدی و عباراتی را باید در متن وارد کند.

 

سیمپسونها لیزا GIF

arخیلی زیاد برای یک پست وبلاگ ، لیزا ، اما کار درخشان!

ابزار عالی تولید محتوا

پرونده های گوگل

کاغذ Dropbox

طعنه زدن

جمع آوری مطالب

Webflow CMS (سیستم مدیریت محتوا)

ابزارهای مفید SEO

Google Keyword Planner

Google Trends

Screaming Frog’s SEO Spider

5. عناصر بصری

کاشی به سبک طراحی وب

کاشی سبک: یک قالب کاشی / مودبورد سبک رایگان ساخته شده توسط Mat Vogels.

سرانجام ، زمان آن فرا رسیده است که سبک بصری برای سایت ایجاد کنید. این بخش از فرایند طراحی اغلب توسط عناصر موجود در برند ، انتخاب رنگ و آرم ، همانطور که مشتری تعیین می کند ، شکل می گیرد. اما همچنین مرحله ای از فرآیند طراحی وب است که یک طراح وب خوب می تواند واقعاً بدرخشد.

 

تصاویر اکنون بیش از هر زمان دیگری نقش بسزایی در طراحی وب دارند. تصاویر با کیفیت بالا نه تنها به یک وب سایت ظاهر و احساس حرفه ای می بخشند ، بلکه به آنها پیامی را منتقل می کنند ، برای موبایل مناسب هستند و به ایجاد اعتماد کمک می کنند.

 

شناخته شده است که محتوای بصری باعث افزایش کلیک ، تعامل و درآمد می شود. اما بیش از این ، مردم می خواهند تصاویر را در یک وب سایت مشاهده کنند. تصاویر نه تنها باعث می شوند صفحه کمتر دست و پا گیر و هضم آن راحت تر باشد ، بلکه پیام موجود در متن را نیز افزایش می دهد و حتی می تواند پیام های حیاتی را بدون نیاز حتی افراد به خواندن منتقل کند.

 

من توصیه می کنم برای گرفتن تصاویر مناسب از یک عکاس حرفه ای استفاده کنید. می توانید عکس های رایگان سهام را امتحان کنید اما به خاطر داشته باشید که تصاویر زیبا و عظیم می توانند سرعت یک سایت را به طور جدی کاهش دهند. من از Optimizilla برای فشرده سازی تصاویر بدون از دست دادن کیفیت ، صرفه جویی در زمان بارگذاری صفحه استفاده می کنم. شما همچنین می خواهید sur بگیرید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش