سئو سایت

سئو سایت

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 9:40 | بازدید : 42
نویسنده : ict | نظرات (0)

سئو ووت | خدمات حرفه ای سئو | سئوکار حرفه ای | مشاوره سئو

 

در این مجموعه ما در حال بحث در مورد چگونگی برنامه ریزی ، نوشتن و ویرایش محتوای موثر وب سایت هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که محتوای وب سایت شما پاسخ آموزنده ای به س questionsالات بازارهای هدف شما ارائه می دهد.

 

در قسمت اول ، ما چگونگی برنامه چگونه صفحه اول گوگل باشیم ریزی برای کپی وب سایت خود را بیان کردیم. حالا بیایید وارد قسمت دوم فرآیند نوشتن مطالب خود شویم - مرحله نوشتن.

 

سبک نوشتاری ایجاد کنید

اولین کاری که می خواهیم انجام دهیم ایجاد سبک نوشتاری شماست. از آنجا که شما درگیر این پروژه خواهید بود ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مطالب را به گونه ای می نویسید که برای شما طبیعی باشد.

 

به آخرین باری که گزارشی نوشتید یا یک ارائه مفصل ارائه دادید فکر کنید. چگونه محتوا را ایجاد کردید؟ آیا شما از نویسندگانی هستید که دوست دارید ابتدا طرح اولیه ای تنظیم کنید و سپس مطابق با آن چارچوب بنویسید؟ آیا ترجیح می دهید تمام افکار را در مغز خود ریخته و بعداً آنها را سازماندهی کنید؟ یا شاید شما با طرح آرامی ایده های خود با کلمات کلیدی و جملات تا حدی شکل گرفته ، بعداً برگردید و آنها را به افکار کامل تبدیل کنید ، بهترین نوشتن را دارید؟

 

هر سبکی که نوشتن پیدا کرده اید برای شما بهتر است ، آن را بنویسید. اگر سعی کنید به سبکی بنویسید که متعلق به خود شما نباشد ، بدون شک روند کار دشوارتر خواهد شد!

 

دریافت نوشتن

اکنون که سبک نوشتن شما را تثبیت کردیم ، وقت آن است که در واقع کلمات را روی کاغذ بیاورید. برای نوشتن محتوای آن صفحه ، برای هر صفحه در نقشه سایت وب سایت خود ، مراحل زیر را انجام دهید.

 

هدف صفحه ای را که می نویسید شناسایی کنید.

عنوان کاری را تهیه کنید. با نوشتن محتوای صفحه ، این امر احتمالاً تغییر خواهد کرد ، اما شروع با عنوان به شما کمک می کند که در مورد صفحه قرار بگیرید و

سبک نوشتاری خود را عملی کنید! طرح خود را تهیه کنید ، تخلیه مغز را شروع کنید ، یا ایده های خود را ترسیم کنید. و در حین نوشتن فراموش نکنید: ما باید درمورد آنچه برای مشتریان بالقوه و مشتریان شما مهم است بنویسیم ، نه آنچه برای شما مهم است.

داشتن مشکل؟

اکنون بیایید نوشتن محتوا را عیب یابی کنیم. آیا در فکر کردن آنچه باید در یک صفحه خاص بنویسید مشکل دارید؟

 

از متخصصین مصاحبه در داخل سازمان شما برای دریافت اطلاعات لازم برای ایجاد صفحات وب خود با جزئیات و دقیق.

به وب سایت های رقبا نگاهی بیندازید. توجه داشته باشید که آنها چه اطلاعاتی را به بینندگان وب سایت خود ارائه می دهند و ایده شما را چگونه می توانید بهتر انجام دهید. آیا صفحه ای وجود دارد که احساس کنید اطلاعات کافی برای نوشتن ندارید؟ به آنچه می دانید اکتفا نکنید. برای به دست آوردن اطلاعاتی که برای جزئیات و دقیق ساختن آن صفحات لازم دارید ، با متخصصان یا ذینفعان سازمان خود مصاحبه کنید.

 

از کلمات مناسب استفاده کنید

آخرین نکته ای که باید هنگام نوشتن محتوای سایت خود به خاطر بسپارید این است که با گفته های خود عمدی باشید. در صورت منطقی بودن ، سعی کنید از کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه شما در صنعت شما جستجو می کنند استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر محصولی دارید که آن را هیپوکلریت سدیم می نامید ، اما مشتریان شما بیشتر از آن به عنوان سفید کننده یاد می کنند ، هنگام صحبت در مورد محصول در محتوای وب سایت خود ، از کلمه سفید کننده استفاده کنید.

 

و فرهنگ لغت آنلاین و اصطلاحنامه خود را فراموش نکنید. اگر متوجه شدید که از یک کلمه یا عبارت مشابه استفاده می کنید ، یا اگر نمی توانید کلمه مناسبی برای آنچه می خواهید بگویید پیدا کنید ، اینها را بیرون بیاورید. آنها ابزارهای خوبی برای اطمینان از جالب ، متنوع و مختصر بودن نوشتن شما هستند.

 

اکنون پیش نویس مطالب وب سایت شما به پایان سئو چیست رسیده است. منتظر قسمت آخر ما باشید ، جایی که در مورد بررسی و ویرایش محتوای وب سایت شما صحبت خواهیم کرد.

 

اگر در مورد ایجاد محتوا س questionsالی دارید یا می خواهید برای ایجاد محتوا برای وب سایت خود با ما شریک شوید ، با ما تماس بگیرید.

 

از اینکه امروز به ما پیوستید متشکریم و برای قسمت بعدی و قسمت بعدی با ما همراه باشید - محتوای وب سایت خود را مرور کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش